Gezondheid

3 stappen om uw communicatie te verbeteren

Communicatieproblemen

Het bedrijf werkt, en dan werkt het individu en dan treden de natuurlijke menselijke fouten op. Dit leidt meestal tot een functioneel defect, algemeen wantrouwen en gebrek aan vertrouwen zijn de stappen vooruit. Het probleem van de communicatie houdt hier niet op, het wordt vanaf hier alleen maar erger. Communicatie is tweerichtingsverkeer. En dit is misschien wel een van de belangrijkste dingen, als het gaat om teambuilding. Communicatieproblemen overbrugt de kloof tussen individuen. CEO’s leren Commando’s grote schitterende ego’s zijn de inspiratiebron voor duizend pups die diezelfde vaardigheid bewijzen. En het moet benadrukt worden dat het individu niet op één been kruipt.

Wat zijn de problemen? Spreken, luisteren, emoties en vertrouwen? Al deze problemen zijn het gevolg van een gebrekkige communicatie. Dan is er het concept van insluiting. Bijvoorbeeld dit: Als je op een bedrijfspicknick bent, kun je zeggen: “Jullie kennen allemaal de grootte en kleur van mijn knie, reageer het niet op ons af.” Toegegeven het kan extreem zijn, maar fysiek gekwetst andere partij bent u het herhalen van de zin. Maar in een teamomgeving in een bedrijfsproject, is dit pro-actief? Items nummer één, drie en vier zijn actief, en nummer één biedt de oplossing voor uw probleem. Je hebt ze allemaal gekocht met een probleem. conceptie van informatie meer praten met, zij delen het mee. ontvangt het (persoonlijk of elektronisch) en dan wordt het doorgegeven met een gebrek aan effect. Het is een andere manier om te zeggen de elektronische post die ik over deze kwestie heb ontvangen, en vervolgens wordt het doorgegeven als een kwestie in de groep. Dit is als een stok achter de deur, ironisch genoeg leidt deze tactiek tot de broosheid van elektronische communicatie. een feitelijk levend subject en is kennis.

Dus wat moet je doen als je een onderwerp deelt en je hebt een gloednieuw onderwerp? Hier zijn die 3 stappen: 1. VERMIJDEN, echt vermijden, de situaties zijn misschien mogelijk, maar van gradaties waarschijnlijkheid. Als de discussie gaat stuklopen, dan komt uw karakter om de hoek kijken. Geef geen uitleg, echte, serieuze zorgen. Mensen zijn zeer geïnteresseerd in u, maar ze denken aan u vanuit uw karakter en eigenschappen. 2. IT IS OK om enige begeleiding te geven bij sommige onderwerpen. Ik persoonlijk post vragen en bespreek ze, nu als er een probleem is is het ‘onze huisregels’ om eerlijk te zijn over de kwestie, maar zo niet, goed, dan zal ik de vragen dienovereenkomstig beantwoorden. 3. Forums kunnen nuttig zijn en over een bepaald onderwerp worden gedaan. misschien opgezet, maar overdrijf het niet, geweldig voor teambuilding en besluitvorming. Het kan worden opgezet om kwesties uit te werken, en informatie te geven over verschillende soorten kwesties. het was OK dat mensen aan het gesprek deelnamen, en het moet goed zijn. Enkele ideeën zijn: wat zeggen ze dat ze graag zouden zien, wat ze zouden moeten doen om het te bereiken, wat de hulp en gedachten zijn. Nu, als je je hersenen moet wikkelen rond het jargon post-M&A. Het bespreken van soortgelijke onderwerpen en comfortabel worden met spraakpatronen. Zal u helpen de vaardigheid te ontwikkelen om de activiteit in uw organisatie drastisch te verbeteren. U zult de bovenstaande stappen willen volgen als u uit het management wilt blijven.

Lees meer

Gezintherapie

Relatietherapie